Opisy wystąpień

Jak pokonać kryzys wizerunkowy pracodawcy oraz zarządzać opiniami kandydatów i pracowników online.

Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy to proces rozłożony w czasie. Ma na niego wpływ rosnąca popularność Internetu i sieciowych rekomendacji. Pomiędzy stymulacją, a faktycznym wyborem pracodawcy istnieje tzw.”zerowy moment prawdy”, a więc informacje i rekomendacje na temat pracodawcy, dostępne w sieci. W związku z tym niezwykle ważne jest, w jaki sposób prezentujemy się tam, gdzie są nasi potencjalni kandydaci do pracy, klienci czy kontrahenci. W umiejętny sposób możemy zarządzać doświadczeniami odbiorców na GoWork.pl, nawet jeśli mówimy o kryzysie wizerunkowym. Jak to robią znane marki?

Prelegent

Anna Mady
Specjalista ds. Employer Brandingu i rekrutacji

Specjalista z ponad 10 letnim doświadczeniem w HR i sprzedaży B2B w sektorze usług. Aktualnie Specjalista ds. Employer Brandingu i rekrutacji w GoWork.pl największym i najbardziej rozpoznawalnym serwisie z opiniami o pracodawcach. Aktywnie zaangażowana w budowanie marki pracodawcy, doświadczeń kandydatów oraz pracowników. W każdym projekcie nastawiona jest na komunikację opartą o faktor ludzki. Entuzjastka i wielki fan zwinnego podejścia do zarządzania projektami. Z pasji Konsultant Kariery. 

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Współpraca merytoryczna
LEX HR
LEX Kadry
Partnerzy
e-learning.pl
Skilo
Emplocity
GoWork.pl
Instytut Gaussa
Extended Tools
Ostendi Global
Softgarden
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
Apifonica
eConsulting
HRtec
Kincentric
myppk
Enpulse
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Talent Exact
Sponsorzy
MyBenefit
Benefit Systems
Partnerzy medialni
Personel Plus
Prawo.pl
Back to Top