Opisy wystąpień

MYPPK – włącz automatyczny obieg dokumentacji kadrowej i rozliczania czasu pracy (case study)

Zacznij od deklaracji PPK. Pozwól, aby to Pracownicy wypełnili dokumenty, a Ty zajmij się koordynacją i raportowaniem. Stwórz elektroniczne archiwum. Każdy dokument z unikalnym kodem, do prostego odnalezienia za lat 5, 10 i 20. Za chwilę dodaj do elektronicznej teczki kwestionariusz osobowy, oświadczenia i skierowanie na badania. Możesz też skorzystać z elektronicznej karty czasu pracy. Jedno logowanie, intuicyjna obsługa, przyjazny interfejs. Włącz technologię i oszczędzaj czas, papier oraz budżet. Nasze rozwiązania są tanie, a naszym celem jest Twój komfort i zadowolenie. Zapraszamy na prezentację!

Prelegenci

Magdalena Miąsek
HR Advisor, HR Project Manager, Business Co-Owner w ProPeople - MYPPK

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym specjalizuje się w obszarze Human Resources w zakresie kształtowania polityki personalnej oraz świadczeń płacowych i pozapłacowych, zarządzania projektami HR wspierającymi biznes.

Członek Rady Programowej Klubu Compensation&Benefits działającego przy Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Wykładowca i współautor programu pierwszych w Polsce Podyplomowych Studiów Compensation&Benefits - Zarządzanie Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Ekspert w zakresie wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Programów Emerytalnych. Autorka książki Pracownicze Plany Kapitałowe – Poradnik dla Pracodawców” Wolters Kluwer oraz publikacji w prasie specjalistycznej (Benefit, pawo.pl)

Współtwórca portalu MYPPK do spokojnego nawigowania PPK. Włącz autopilota MYPPK.

Wiesława Pastuszek
Specjalista od dystrybucji produktów finansowych na polskim rynku. Charyzmatyczna wizjonerka, zaraża zaangażowaniem i energią każdego, kogo spotka na swojej drodze.

Od 1994 pracowała na rynku dla największych instytucji finansowych takich jak Metlife, Generali, Pramerica-Unum, Legg Mason- Esaliens, Axa, Aegon, Credit Suisse, PZU, Hestia, Warta tworząc struktury sprzedaży czy prowadząc projekty produktowe Brała udział w konferencjach prowadzonych przez gigantów światowych finansów takich jak AIG. Słuchaczka prestiżowej szkoły MDRT oraz Europejskiej Akademii Ubezpieczeń. Uczestniczyła we wszystkich zmianach na rynku kapitałowym w Polsce (wprowadzenie OFE, IKZE, IKE i PPE)

Prowadzi fundację , która pomaga świadomy przedsiębiorcom uzyskać niezależność w biznesie, bo wierzy, że ma to sens. Dzisiaj we współpracy z Polskim Funduszem Rozwoju organizuje konferencje i wdrożenie pracodawców do PPK.

Przemysław Szwed
Dyrektor operacyjny w Arkuda Sp z o.o. z 20 letnim doświadczeniem zawodowym w finansach, HR i księgowości.

Specjalizuje się w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją księgową w firmie oraz optymalizacją procesów kadrowych poprzez automatyzację wszelkich powtarzalnych czynności. Czynnie uczestniczy w tworzeniu procedur i projektowaniu wspierających narzędzi informatycznych. Zaangażowany w tworzenie systemu wspierającego procesy administracyjnie w firmie oraz platformy wymiany danych HR, która pozwala współdziałać i łączyć potrzeby pracowników, kadrowców, księgowych i kadry zarządzającej. W pracy kieruje się zasadą, iż należy poznać potrzeby Klientów aby móc wszechstronnie wspierać ich biznes i uczynić codzienną pracę łatwiejszą i dobrze zorganizowaną. Wykorzystanie technologii wcale nie musi być drogie.

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Współpraca merytoryczna
LEX HR
LEX Kadry
Partnerzy
e-learning.pl
Skilo
Emplocity
GoWork.pl
Instytut Gaussa
Extended Tools
Ostendi Global
Softgarden
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
Apifonica
eConsulting
HRtec
Kincentric
myppk
Enpulse
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Talent Exact
Sponsorzy
MyBenefit
Benefit Systems
Partnerzy medialni
Personel Plus
Prawo.pl
Back to Top