Opisy wystąpień

MYPPK – włącz automatyczny obieg dokumentacji kadrowej i rozliczania czasu pracy (case study)

Zacznij od deklaracji PPK. Pozwól, aby to Pracownicy wypełnili dokumenty, a Ty zajmij się koordynacją i raportowaniem. Stwórz elektroniczne archiwum. Każdy dokument z unikalnym kodem, do prostego odnalezienia za lat 5, 10 i 20. Za chwilę dodaj do elektronicznej teczki kwestionariusz osobowy, oświadczenia i skierowanie na badania. Możesz też skorzystać z elektronicznej karty czasu pracy. Jedno logowanie, intuicyjna obsługa, przyjazny interfejs. Włącz technologię i oszczędzaj czas, papier oraz budżet. Nasze rozwiązania są tanie, a naszym celem jest Twój komfort i zadowolenie. Zapraszamy na prezentację!

Prelegenci

Magdalena Miąsek
HR Advisor, HR Project Manager, Business Co-Owner w ProPeople - MYPPK

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym specjalizuje się w obszarze Human Resources w zakresie kształtowania polityki personalnej oraz świadczeń płacowych i pozapłacowych, zarządzania projektami HR wspierającymi biznes.

Członek Rady Programowej Klubu Compensation&Benefits działającego przy Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Wykładowca i współautor programu pierwszych w Polsce Podyplomowych Studiów Compensation&Benefits - Zarządzanie Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Ekspert w zakresie wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych i Pracowniczych Programów Emerytalnych. Autorka książki Pracownicze Plany Kapitałowe – Poradnik dla Pracodawców” Wolters Kluwer oraz publikacji w prasie specjalistycznej (Benefit, pawo.pl)

Współtwórca portalu MYPPK do spokojnego nawigowania PPK. Włącz autopilota MYPPK.

Wiesława Pastuszek
Specjalista od dystrybucji produktów finansowych na polskim rynku. Charyzmatyczna wizjonerka, zaraża zaangażowaniem i energią każdego, kogo spotka na swojej drodze.

Od 1994 pracowała na rynku dla największych instytucji finansowych takich jak Metlife, Generali, Pramerica-Unum, Legg Mason- Esaliens, Axa, Aegon, Credit Suisse, PZU, Hestia, Warta tworząc struktury sprzedaży czy prowadząc projekty produktowe Brała udział w konferencjach prowadzonych przez gigantów światowych finansów takich jak AIG. Słuchaczka prestiżowej szkoły MDRT oraz Europejskiej Akademii Ubezpieczeń. Uczestniczyła we wszystkich zmianach na rynku kapitałowym w Polsce (wprowadzenie OFE, IKZE, IKE i PPE)

Prowadzi fundację , która pomaga świadomy przedsiębiorcom uzyskać niezależność w biznesie, bo wierzy, że ma to sens. Dzisiaj we współpracy z Polskim Funduszem Rozwoju organizuje konferencje i wdrożenie pracodawców do PPK.

Przemysław Szwed
Dyrektor operacyjny w Arkuda Sp z o.o. z 20 letnim doświadczeniem zawodowym w finansach, HR i księgowości.

Specjalizuje się w kwestiach związanych z zarządzaniem dokumentacją księgową w firmie oraz optymalizacją procesów kadrowych poprzez automatyzację wszelkich powtarzalnych czynności. Czynnie uczestniczy w tworzeniu procedur i projektowaniu wspierających narzędzi informatycznych. Zaangażowany w tworzenie systemu wspierającego procesy administracyjnie w firmie oraz platformy wymiany danych HR, która pozwala współdziałać i łączyć potrzeby pracowników, kadrowców, księgowych i kadry zarządzającej. W pracy kieruje się zasadą, iż należy poznać potrzeby Klientów aby móc wszechstronnie wspierać ich biznes i uczynić codzienną pracę łatwiejszą i dobrze zorganizowaną. Wykorzystanie technologii wcale nie musi być drogie.

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Współpraca merytoryczna
LEX HR
LEX Kadry
Partnerzy
HRlink.pl
elevato
Skilo
Softgarden
Talent Exact
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
eConsulting
Enpulse
AMA Institute
Competence
Europass
Instytut Gaussa
Traffit
Carrotspot
Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki Sp. j.
Phytopharm Klęka S.A.
Sponsorzy
SKRIVANEK
TUTLO
Partnerzy medialni
Personel Plus
Prawo.pl
Back to Top