Opisy wystąpień

Teraz! Zaraz! Szybciej! W punkt! Jak zmiany modelu pracy i kształcenia wpływają na projektowanie szkoleń online?

Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach: upowszechnienie modelu pracy na odległość, zmienny klimat ekonomiczny i polityczny, zmieniająca się demografia i potrzeby pracowników, galopujący rozwój technologii również w obszarze kształcenia ma bezpośredni wpływ na projektowanie materiałów edukacyjnych. Modeluje je i zmienia dramatycznie! Jak?

Czy nowoprojektowane rozwiązania uwzględniają zmienność świata VUCA? Praca z domu jeszcze kilka lat temu była dostępna jedynie w części korporacji lub dla przedstawicieli wolnych zawodów. Dzisiaj stałą się powszechna i jest wręcz oczekiwana przez nowych pracowników. Drugi silny trend to praca „tymczasowa” o charakterze projektowym. Rośnie podaż „freelancerów”, którzy nie mogą, bądź nie chcą pracował u jednego pracodawcy w pełnym wymiarze czasu, a chętnie zatrudniają się do zadań o charakterze projektowym. Równocześnie z tymi zmianami odchodzimy od tradycyjnego modelu uczenia, który zakładał, że najpierw przez wiele lat kumulujemy wiedzę, którą później, przez całe nasze życie zawodowe będziemy wykorzystywali w miejscu pracy. W środowisku VUCA to niemożliwe, bo nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jak będzie wyglądało nasze miejsce pracy za kilka bądź kilkanaście lat, zatem trudno ocenić, jakiej wiedzy i umiejętności będziemy potrzebowali. Mamy zatem do czynienia z trendem „uczenia się przez całe życie”, potrzebą bycia na bieżąco, nie tylko ze swoją dziedzina wiedzy, ale i pokrewnymi. Brzmi znajomo? Oczywiście. Kwintesencja głównych postulatów e-learningu: just in time, just enough, just for me. Jaki wpływ te czynniki mają na konstrukcję szkoleń e-learningowych? O czym trzeba pamiętać, by dopasować e-learning do zmiennych realiów biznesu? Zapraszam na wystąpienie.

Prelegent

Iwona Wieczorek
Dyrektor zarządzająca w e-learning.pl

Dyrektor zarządzająca w e-learning.pl. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży edukacji elektronicznej oraz w obszarze zarządzania i marketingu b2b. Przez wiele lat odpowiedzialna była za zarządzanie projektami e learningowymi dla wielotysięcznych grup. Swoją wiedzę z obszaru marketingu i motywacji niejednokrotnie wykorzystuje w procesach e learningowych. Jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek usługi wsparcia procesu m.in. tzw. marketing motywacyjny, który w praktyce wielokrotnie przesądzał o sukcesie projektów. Ekspert ds. metodyki e learningowej, trener, autorka opracowań i artykułów specjalistycznych. Fascynatka e learningu i ciągłego samokształcenia z wykorzystaniem sieci.

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Współpraca merytoryczna
LEX HR
LEX Kadry
Partnerzy
e-learning.pl
Skilo
Emplocity
GoWork.pl
Instytut Gaussa
Extended Tools
Ostendi Global
Softgarden
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
Apifonica
eConsulting
HRtec
Kincentric
myppk
Enpulse
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Talent Exact
Sponsorzy
MyBenefit
Benefit Systems
Partnerzy medialni
Personel Plus
Prawo.pl
Back to Top